Bahasa: EN | 中文 | BM |

Blog



Kita dapat melihat, Google baru-baru ini memberi tumpuan sepenuhnya kepada model AI mereka, Gemini (sebelumnya dikenali sebagai Google Bard), dan sedang mengintegrasikan AI ke dalam ekosistem Google, malah menggantikan "Google Assistant" di telefon Android dengan AI "Gemini" secara pilihan.

Jika anda menggunakan telefon Android dan telah beralih kepada Gemini, sekarang anda hanya perlu berkata "Hey Google, kedai langsir berdekatan," dan AI Gemini Google akan mengesyorkan 3 hingga 5 laman web kedai langsir kepada anda, sehingga anda tidak perlu lagi pergi ke google.com dan menyaringnya satu persatu. Tidak lama lagi, Google kemungkinan akan memasang Gemini AI secara langsung ke dalam peranti.

Mendapatkan laman web anda disyorkan oleh Google Gemini adalah lebih sukar berbanding dengan SEO Google tradisional (google.com) kerana ia hanya akan mengesyorkan antara 3 hingga 5 pilihan pada satu masa, manakala SEO tradisional menawarkan hampir 10 hasil carian di halaman pertama.

Jadi, jika anda masih menggunakan cara manual tradisional untuk melakukan SEO, bukan sahaja mahal, tetapi hasilnya mungkin juga tidak memuaskan.

SEO AI membolehkan laman web anda mendapat cadangan Google lebih cepat berbanding SEO tradisional.




NEWPAGES ONESYNC laman web sistem menggunakan teknologi AI untuk memadankan kata kunci tunggal anda menjadi berpuluh-puluh kombinasi kata kunci yang telah terbukti berkesan, sama ada untuk SEO tradisional yang mainstream (google.com) atau trend AI yang pasti akan menjadi popular seperti Google Gemini, memungkinkan laman web anda lebih mudah mendapatkan peringkat dan disarankan oleh Google berbanding pesaing anda.
 

Terlalu rumit? Tidak faham?

Secara ringkasnya: Apabila Google sedang mencari pelanggan potensial untuk produk anda, adakah anda ingin Google menyarankan laman web anda atau pesaing anda?
 

Hadiri Bengkel Luar Talian

Masih terasa rumit? Hadirilah bengkel percuma kami yang diadakan di seluruh Malaysia, dalam masa 2 jam anda akan memahami bagaimana Google dapat membantu perniagaan anda dan memperlebar jurang dengan pesaing anda!

Klik link di bawah ini untuk mendaftar sekarang:
https://webinar.n.my/workshop/?ref=blogai

26 Feb 2024

Dapatkan Konsultasi Profesional dari Pakar Pemasaran Laman Web kami!

Demo Percuma