Bahasa: EN | 中文 | BM |

Blog


 

NEWPAGES sentiasa memastikan sistem laman web kami dalam hal fungsi, prestasi, keselamatan, dan algoritma adalah yang terunggul di pasaran, memberi pelanggan kami kelebihan berbanding pesaing dan memaksimumkan keuntungan melalui laman web mereka.

Pada tahun 2023, kami telah meningkatkan pelaksanaan sistem laman web berbasis AI, termasuk: ✅ Penguatan TDO SEO AI (Pengakselerasian Google SEO yang canggih) ✅ SEO Formula AI untuk pengenalan produk pintar ✅ AI untuk analisis kata kunci yang lebih bijak, dan lain-lain

Ini adalah sebahagian daripada komitmen kami untuk memenuhi janji membantu pelanggan mendapatkan keuntungan melalui laman web mereka. Kami telah menyerap kebanyakan kos komputasi AI. Namun, tahun ini, kami akan memajukan sistem AI laman web kami secara signifikan untuk memastikan laman web pelanggan kami terus mendahului pesaing. Oleh itu, kami telah memutuskan untuk menyesuaikan harga pakej laman web kami untuk memastikan kelestarian operasi kami.
 

📣 Seruan kepada Perniagaan yang Berplanning untuk Membina Laman Web 📣

Ambillah peluang dalam masa 1️⃣ bulan sebelum penyesuaian harga untuk berhubung dengan pakar pemasaran laman web kami. Ini akan memastikan strategi laman web anda siap sebelum tarikh akhir, membolehkan anda memanfaatkan harga semasa.

#CiptaLamanWebYangMemberiKeuntunganBukanSekadarKewujudan

05 Feb 2024

Dapatkan Konsultasi Profesional dari Pakar Pemasaran Laman Web kami!

Demo Percuma